Narrowcasting voor de Horeca

Laat zien wat je in huis hebt

Narrowcasting voor de Horeca: het is bijna onmisbaar, omdat het een zeer effectieve manier is om verschillende soorten informatie te bieden aan verschillende doelgroepen. Pas je content gemakkelijk aan of laat deze geautomatiseerd actuele en up-to-date informatie inladen. Door het bieden van aansprekende content wordt de wachttijd als korter ervaren, wat bijdraagt aan een positieve ervaring.

Visual

Toepassingen in de Horeca

Door de inzet van Narrowcasting in de Horeca zijn bezoekers beter op de hoogte. Narrowcasting is een ideal communicatiemiddel voor hotels, restaurants of cafetaria's.

 

Toon bijvoorbeeld:

 

  • Het menu

  • Aanbiedingen

  • Een 'kijkje in de keuken' van je organisatie

  • Specifieke producten die meer aandacht verdienen

  • (Regionaal) Nieuws

  • Infotainment

  • Openingstijden 

  • Vacatures

Chrispolder
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Chris helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!