Narrowcasting voor interne communicatie

Informeer en motiveer

Narrowcasting voor interne communicatie is de perfecte manier om je medewerkers te informeren, te inspireren en op de hoogte te houden. Het verhoogt de betrokkenheid, wat veel voordelen heeft voor het geleverde werk en motivatie van medewerkers. De informatieschermen kunnen verspreid worden geïnstalleerd in je bedrijf: van de koffiecorner tot de werkplaats, hoofdingang of bedrijfskantine.

Visual

Toepassingen in de Horeca

Ook is het mogelijk om informatie gesegmenteerd te presenteren bijvoorbeeld op afdelingsniveau. Aansprekende en relevante informatie voor specifieke (interne) doelgroepen trek de aandacht. Bij calamiteiten worden dan alle Narrowcasting schermen direct overruled zodat jouw medewerkers goed geïnformeerd worden over de situatie. Het aanpassen van de content is éénvoudig. Het is zelfs mogelijk om externe systemen te koppelen, zodat informatie geautomatiseerd wordt ingeladen. Bijvoorbeeld de resultaten op de salesafdeling, of laat live zien hoeveel energie er wordt bespaard. 

 

Enkele voorbeelden van Narrowcasting toepassingen voor interne communicatie zijn: 

 

  • Actualiteiten

  • QR-nieuws

  • Innovaties

  • (Sales)resultaten

  • Verkeersinfo

  • Vacatures

Chrispolder
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Chris helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!