Efficiënte afhandeling van aanvragen voor Gardena Acties & Promoties.
Website en backoffice portaal voor Gardena Acties & Promoties
Bekijk resultaatSchaalbare oplossing voor het verwerken van aanvragen
Het resultaat
De nieuwe website en backoffice portaal leiden tot een significante verbetering van de klanttevredenheid en operationele efficiëntie. De toegankelijkheid en de gebruiksvriendelijkheid van de website zorgen voor een toename in de deelname van klanten aan acties, terwijl de integratie met het backoffice portaal de verwerkingstijd van aanvragen aanzienlijk verkort.
Het resultaat toont aan dat technologische oplossingen, wanneer goed geïmplementeerd, niet alleen operationele efficiëntie kunnen verbeteren, maar ook de merkbeleving kunnen versterken en de klanttevredenheid kunnen verhogen.
De goede samenwerking tussen GARDENA en Speak heeft geresulteerd in een applicatie, die een duidelijke stap voorwaarts betekent ten opzichte van de vorige oplossing en waar we weer een aantal jaar mee vooruit kunnen. De interface is uiterst gebruiksvriendelijk, waardoor klanten moeiteloos hun weg vinden in het aanvragen van onze promoties. De efficiëntie van het backoffice portaal heeft de verwerkingstijd aanzienlijk verkort, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en minder werkdruk bij ons personeel.
Alwin van der Pluym,
Marketing, Communicatie & PR | Husqvarna Nederland BV - GARDENA Division
Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!