Efficiënte afhandeling van aanvragen voor Gardena Acties & Promoties.

Klant Husqvarna Group Oplossing

Website en backoffice portaal voor Gardena Acties & Promoties

Bekijk resultaat
Project voor Husqvarna Group

Schaalbare oplossing voor het verwerken van aanvragen

Gardena, sinds 2007 onderdeel van de Husqvarna Group en Europa’s grootste merk voor hoogwaardig tuingereedschap, biedt wereldwijd huis- en tuinbezitters diverse acties bij de aanschaf van hun producten, zoals cashback en gratis artikelen. Om deze acties eenvoudiger toegankelijk te maken en aanvragen efficiënter te verwerken, vroeg Husqvarna Group aan Speak om de actie-website te vernieuwen en een nieuw backofficeportaal te ontwikkelen. Speak creëerde op basis van Gardena's corporate website en huisstijl een gebruiksvriendelijke UI/UX voor de actie-website, ondersteund door het flexibele Umbraco CMS-platform met uitgebreide API koppelingen en een flexibele datastructuur. Dit zorgt ervoor dat klanten eenvoudig lopende acties kunnen claimen. Het gekoppelde backofficeportaal automatiseert veel processtappen, van aanvraag tot afhandeling, wat de verwerking van aanvragen aanzienlijk versnelt.

Het resultaat

De nieuwe website en backoffice portaal leiden tot een significante verbetering van de klanttevredenheid en operationele efficiëntie. De toegankelijkheid en de gebruiksvriendelijkheid van de website zorgen voor een toename in de deelname van klanten aan acties, terwijl de integratie met het backoffice portaal de verwerkingstijd van aanvragen aanzienlijk verkort.

 

Het resultaat toont aan dat technologische oplossingen, wanneer goed geïmplementeerd, niet alleen operationele efficiëntie kunnen verbeteren, maar ook de merkbeleving kunnen versterken en de klanttevredenheid kunnen verhogen.

Gardena Quote V2
Quote mark
De goede samenwerking tussen GARDENA en Speak heeft geresulteerd in een applicatie, die een duidelijke stap voorwaarts betekent ten opzichte van de vorige oplossing en waar we weer een aantal jaar mee vooruit kunnen. De interface is uiterst gebruiksvriendelijk, waardoor klanten moeiteloos hun weg vinden in het aanvragen van onze promoties. De efficiëntie van het backoffice portaal heeft de verwerkingstijd aanzienlijk verkort, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en minder werkdruk bij ons personeel.

Alwin van der Pluym,
Marketing, Communicatie & PR | Husqvarna Nederland BV - GARDENA Division

Rutger Blauwe Muur
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!

Bekijk ook deze cases