Onze supportafdeling staat dagelijks voor je klaar!
Zo werkt support bij Speak
Heb je hulp nodig met je website, webshop of klantportaal? Ons supportteam staat klaar om je snel en efficiënt te helpen! Onze supportafdeling is vijf dagen per week, van 8.30 tot 17.00 uur, telefonisch bereikbaar via 0513 - 20 11 30. Je krijgt direct een medewerker aan de lijn die je verder kan helpen. Je kunt ook jouw vragen mailen naar support@speak.nl. Dit centrale e-mailadres wordt de hele dag door alle supportmedewerkers gelezen, zodat jouw vraag direct op de juiste plek terechtkomt. Goede ondersteuning is een belangrijk speerpunt binnen ons bedrijf.
Altijd klaar om je te ondersteunen: van kleine vragen tot grote aanpassingen, ons supportteam staat voor je klaar!
Efficiënte hulp op afstand
Heb je hulp op afstand nodig? Onze supportmedewerkers gebruiken TeamViewer om je snel te helpen. Met deze software kunnen zij live meekijken op jouw computer en handelingen uitvoeren om het probleem op te lossen. Kleine vragen lossen we gratis op, maar als meer tijd nodig is, rekenen we deze tijd wel door.
Heb je TeamViewer al op je computer staan? Neem dan telefonisch contact met ons op om een connectie te maken met jouw unieke code.
Heb je nog geen TeamViewer op je computer staan? Volg dan de volgende stappen:
Stap 1 Neem contact op: Bel ons via 0513 - 20 11 30.
Stap 2 Download onze QuickSupport: Klik na het downloaden op het bestand om het te kunnen uitvoeren op jouw computer.
Stap 3 Deel jouw gegevens: Geef jouw ID en wachtwoord door aan onze supportmedewerker.
Stap 4 Verbinding: Wij nemen tijdelijk jouw computer over om het probleem op te lossen.
Stap 5 Beëindigen: Sluit het TeamViewer-scherm om de verbinding te verbreken.
Neem vandaag nog contact op met André voor snelle en efficiënte hulp! Ons supportteam staat klaar om je te assisteren met je website, webshop, app klantportaal en meer.