Klanportalen schuldhulpverlening voor Kredietbank Nederland.
Gebruiksvriendelijke klantportalen voor klanten en medewerkers met koppeling naar een extern softwaresysteem.
Mijn Bankgemak en Zakelijk Bankgemak
Efficiënt en veilig neheer van klantportalen voor Kredietbank Nederland
Voor Stichting Kredietbank Nederland zijn veiligheid, gebruiksgemak en toegankelijk beheer cruciale aspecten van hun klantportalen, die zijn ontwikkeld met krachtige koppelingen en een eenvoudig te beheren CMS. Met deze oplossingen beschikt Kredietbank Nederland over een efficiënte en gebruiksvriendelijke beheeromgeving voor al hun klantportalen.
Koppeling met Allegro software: De klantportalen “Mijn Bankgemak” en “Zakelijk Bankgemak” zijn gekoppeld aan de Allegro software van Kred’it, wat de schuldhulpverlening ondersteunt en medewerkers altijd veilig en eenvoudig toegang biedt tot actuele gegevens.
Gebruiksvriendelijk Umbraco CMS: Het Umbraco CMS is gekozen om medewerkers eenvoudig content te laten beheren, formulieren aan te passen en persoonsgegevens door te voeren, waardoor de website snel en flexibel te onderhouden is.
Slimme toekenning van gebruikersrechten: Dankzij centrale en decentrale gebruikersrechten kunnen medewerkers vanuit één beheeromgeving alle omgevingen aanpassen, zonder gedoe met inlognamen of het wisselen tussen portalen.
Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!