Klanportalen schuldhulpverlening voor Kredietbank Nederland.

Klant Stichting Kredietbank Nederland Oplossing

Gebruiksvriendelijke klantportalen voor klanten en medewerkers met koppeling naar een extern softwaresysteem.

Project voor Stichting Kredietbank Nederland

Mijn Bankgemak en Zakelijk Bankgemak

Stichting Kredietbank Nederland is een sociale bank die er is voor iedereen met schulden of financiële vragen, met diensten zoals schuldhulpverlening, inkomensbeheer en kredietverlening om mensen naar een financieel gezonde toekomst te helpen. Iedere situatie vraagt om een persoonlijke aanpak, en Kredietbank Nederland zet zich in om klanten financieel gezond te maken en te houden. Voor een gebruiksvriendelijke ervaring biedt het klantportaal “Mijn Bankgemak” toegang tot budgetbeheer, schuldhulpbemiddeling en leningen, waarbij klanten eenvoudig wijzigingen, betaalopdrachten en het inzicht in bij- en afschrijvingen kunnen beheren. Daarnaast bevat het portaal een berichtenbox voor updates en nieuws. Voor gemeenten is er het zakelijke portaal “Zakelijk Bankgemak,” waarin contactpersonen met een persoonlijke inlogcode gegevens van inwoners in schuldhulpverleningstrajecten kunnen raadplegen.

Efficiënt en veilig neheer van klantportalen voor Kredietbank Nederland

Voor Stichting Kredietbank Nederland zijn veiligheid, gebruiksgemak en toegankelijk beheer cruciale aspecten van hun klantportalen, die zijn ontwikkeld met krachtige koppelingen en een eenvoudig te beheren CMS. Met deze oplossingen beschikt Kredietbank Nederland over een efficiënte en gebruiksvriendelijke beheeromgeving voor al hun klantportalen.

  • Koppeling met Allegro software: De klantportalen “Mijn Bankgemak” en “Zakelijk Bankgemak” zijn gekoppeld aan de Allegro software van Kred’it, wat de schuldhulpverlening ondersteunt en medewerkers altijd veilig en eenvoudig toegang biedt tot actuele gegevens.

  • Gebruiksvriendelijk Umbraco CMS: Het Umbraco CMS is gekozen om medewerkers eenvoudig content te laten beheren, formulieren aan te passen en persoonsgegevens door te voeren, waardoor de website snel en flexibel te onderhouden is.

  • Slimme toekenning van gebruikersrechten: Dankzij centrale en decentrale gebruikersrechten kunnen medewerkers vanuit één beheeromgeving alle omgevingen aanpassen, zonder gedoe met inlognamen of het wisselen tussen portalen.

Rutger Blauwe Muur
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!

Bekijk ook deze cases