Altijd actueel inzicht via een veilig klantenportaal.

Klant Vivet Oplossing

Met een overzichtelijk en veilig Klantenportaal kan Vivet haar participanten voorzien van de meest actuele informatie en tevens haar eigen administratielast verlagen.

 

Project voor Vivet

Veilig klantenportaal

Om aan de groeiende informatiebehoefte van haar participanten en de toenemende administratieve handelingen te voldoen, heeft Vivet samen met Speak een overzichtelijk en veilig klantenportaal ontwikkeld. Via dit portaal kan Vivet haar participanten altijd voorzien van actuele informatie en tegelijkertijd de administratieve lasten verminderen. Omdat het portaal vertrouwelijke informatie bevat, is veiligheid cruciaal. Het klantenportaal en het Umbraco CMS zijn beveiligd met een SSL-certificaat, tweefactorauthenticatie (2FA), IP-whitelisting zodat alleen geautoriseerde medewerkers toegang hebben, en geavanceerde documentencryptie. Met deze maatregelen biedt Vivet een robuust en veilig portaal dat gegevensbescherming waarborgt en efficiëntie verhoogt.

Professionele en betrouwbare uitstraling

Het door Speak ontwikkelde klantenportaal heeft een professionele en een betrouwbare uitstraling gekregen die aansluit bij de website van Vivet. Het klantenportaal is geheel responsive, zodat deze gebruiksvriendelijk werkt op elk apparaat (smartphone, desktop en tablet). Participanten van Vivet kunnen binnen het klantenportaal relevante projectontwikkelingen volgen en rapportages geven eenvoudig inzicht in hun beleggingen. Bij nieuwe beschikbare documenten krijgt de participant automatisch bericht per e-mail.

Mark
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Mark helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!

Bekijk ook deze cases