Overzichtelijk promoten van functionaliteiten en pakketmogelijkheden voor financiële rapportagesoftware.
Snelle website met conversiegericht design en vertrouwen door reviews
Bekijk resultaatUitdagingen en Analyse
Conversie verhogende website
Speak ontwikkelde samen met Speedbooks een nieuwe website voor Speedbooks die naadloos aansluit op hun ambitie: dé standaard zijn in rapportagesoftware. De strategie is gericht op het versterken van hun online profilering door niet alleen hun product maar ook hun expertise in de branche naar voren te brengen. Met doordachte campagnes, inspirerende content en een professionele merkuitstraling, positioneert Speak Speedbooks als de toonaangevende partner in financiële rapportagesoftware. De oplossing, gebouwd met het flexibele en gebruiksvriendelijke Umbraco CMS bestaat uit een aantal kerncomponenten:
Conversiegericht design: De website is vanaf de grond af aan ontworpen met conversie als kernfocus. Strategisch geplaatste call-to-actions, intuïtieve navigatie en een overzichtelijke lay-out zorgen ervoor dat bezoekers moeiteloos hun weg vinden en sneller overgaan tot aankoop of aanvraag.
Optimaliseren van snelheid en Pagespeed scores: Door een combinatie van geavanceerde front-end en back-end optimalisaties behaalt de website indrukwekkende scores op Google Pagespeed Web Vitals. Dit resulteert in razendsnelle laadtijden die zorgen voor een soepele en aangename gebruikerservaring.
Conversie verhogende keuzehulp/ pakket configurator: Naast het kunnen kiezen van één van de standaard Speedbooks pakketten is er een keuzehulp/ pakket configurator gerealiseerd. Hiermee kunnen potentiële klanten in een paar stappen hun ideale pakket samenstellen.
Integratie van Trustpilot reviews: Door Trustpilot beoordelingen prominent te tonen, wordt sociale bewijskracht optimaal ingezet. Dit versterkt het vertrouwen in Speedbooks en geeft potentiële klanten een extra duwtje richting conversie.
Wij hebben onze website volledig vernieuwd met de hulp van Speak. Ons doel was om onze uitstraling te versterken en het aantal kwalitatieve leads te verhogen, wat aansluit op onze groeiambities. Speak heeft dit weten te vertalen naar een krachtige, conversiegerichte website die niet alleen onze expertise toont, maar ook uitstekend presteert op het gebied van snelheid en gebruiksgemak.
Lume Paulusma,
CEO / Eigenaar Speedbooks
Resultaten en conclusies
De vernieuwde website stelt Speedbooks niet alleen beter in staat om aan de huidige markteisen te voldoen, maar ook om toekomstige groei te ondersteunen. Dankzij de samenwerking met Speak is een technisch sterke en commercieel effectieve website gecreëerd die de kernwaarden van Speedbooks perfect weerspiegelt. Dit heeft geleid tot een aanzienlijke verbetering in bedrijfsresultaten, waaronder een betere doorstroming naar het onboardingproces, een toename van het percentage bezoekers dat dit proces bereikt, en een 40% hogere conversie van het volledige traject van onboarding tot afname van een abonnement. Bovendien heeft de combinatie van de nieuwe website en gerichte online marketingcampagnes gezorgd voor een sterke toename van kwalitatieve leads.
Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!